China Sluyter on 26 april 2021
Iedereen heeft het wel eens mee gemaakt, u zoekt een nieuwe broek en 10 minuten later krijgt u overal advertenties van broeken. Op Facebook, Instagram, Youtube… overal. Dat heet re-targeting. In plaats van uw gehele advertentiebudget te gebruiken om nieuwe bezoekers te bereiken, kunt u re-targeting overwegen. Bezoekers die uw website al eens hebben bezocht opnieuw te targeten.
WAAROM GEBRUIK MAKEN VAN RE-TARGETING?
Slechts 2% van uw websitebezoekers consumeren daadwerkelijk tijdens hun eerste websitebezoek, een goed voorbeeld hiervoor is een Makelaar in Zoetermeer. Met behulp van retargeting benadert u de 98% van de potentiële klanten na hun eerste websitebezoek. Wat doet retargeting voor uw bedrijf:
Met de traditionele display-advertenties zijn veel van de mensen die u bereikt niet geïnteresseerd. Re-targeting zorgt voor:
HOE WERKT RETARGETING?
Als bezoekers uw website bezoeken, worden ze getagd met een cookie of een pixel. Hiermee kunt u de bezoeker tijdens hun website bezoek volgen en weet u waar uw bezoeker naar zocht, hoelang de bezoeker op uw website zat en verdere handelingen op de website. Door middel van deze data kunt u vervolgens de bezoekers opnieuw re-targeten. Dit kan via Facebook, Instagram, het Google Search zoeknetwerk, email, YouTube en nog veel meer dit doen wij bijvoorbeeld voor een marketingbureau Zoetermeer.
HOE KAN MTMO U HELPEN BIJ RE-TARGETING.
MTMO helpt u niet alleen bij de installatie van de juiste re-targeting, maar ook bij het maken en ontwerpen van de juiste advertenties, passend bij de juiste doelgroep. Samen kijken we naar de resultaten van de uitgevoerde handelingen en houden we geregeld contact met u over eventuele statistieken en veranderingen.
Bekijk voor meer informatie over onze re-tergeting deze video:
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer