MTMO
MTMO

Keuken­branche

De keuze is reuze. Niet alleen in jouw keukenzaak, maar in alle keukenzaken. Hoe zorg je dus dat potentiële klanten juist jouw zaak bezoeken en hun keuken bij jou bestellen? Deels zit dat in je assortiment. Mensen willen een mooie keuken. Maar die vinden ze elders ook wel. Ze zijn vooral beducht voor horrorscenario’s met tweederangs kwaliteit, slechte montage en gebrekkige service. Het komt dus neer op het vertrouwen dat jij goede kwaliteit aflevert. En vertrouwen, dat is nou precies wat reviews teweeg brengen.

Bij aflevering én daarna

Hét moment om een klantreview op te vragen is natuurlijk na aflevering van de keuken. Alles is nieuw, mooi en helemaal naar wens van de klant. Maar soms komt het ook voor dat er nadien nog iets aangepast moet worden. Een lekkende kraan, een losgeraakt kitnaadje of een scheef hangend kastje. Hoe jij het euvel op zo’n moment oplost, maakt het verschil tussen een tevreden klant en een ware ambassadeur. Juist het moment waarop alles alsnog is opgelost, is vaak het ultieme moment om jouw klant een reviewverzoek te sturen.

iStock-1319656440 [Omgezet] keuken

Prachtige woorden én plaatjes

Wanneer iemand tevreden en trots over zijn nieuwe keuken vertelt, gaat het verhaal extra leven als hier ook een mooie foto van het resultaat bij staat. Goed nieuws: met de innovatieve fotomodule in ons reviewsysteem kun je bij een klantreview ook meteen de mooie keuken laten zien. Daarnaast helpen we je jouw reviewcijfer in je e-mail en offertemateriaal te verwerken en maken we rolbanners waarmee je ook in jouw showroom aandacht voor je reviews genereert.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten