MTMO
MTMO

Gesproken met Renate van veen

Calami­tijdelijk

Calamitijdelijk is een intermediair, gespecialiseerd in tijdelijke woonruimte door heel Nederland. Ze ontzorgen verzekeraars, schade-experts en gedupeerden na een calamiteit zoals brand of waterschade. Met een landelijk netwerk en persoonlijke service biedt Calamitijdelijk een uniek concept om binnen 48 uur vervangende woonruimte te verzorgen.

logo-calamitijdelijk-voorwie-klantenverhalen-MTMO

Waarom bent u MTMO gaan gebruiken?

Wij bestaan nu 8 jaar en in de loop van de jaren dat je bedrijf runt wil je steeds professioneler worden. Beoordeling van klanten is daarbij ook erg belangrijk. Zelf heb ik veel moeite gestopt om beoordelingen te krijgen van mensen omdat het ging via google, waar ik niet zo goed mee om kon gaan. Mensen lieten vaak geen review achter omdat het lastig ging. Toen heb ik me verdiept had op internet over beoordelingen kwam ik bij MTMO terecht. Dennis was langsgekomen en heeft alles verteld. De manier van denken en schakelen paste meteen bij mij bedrijf en hoe ik me werk doe. MTMO beloofde veel dingen maar deed het ook echt daadwerkelijk. Ze handelde snel en daar zijn ze erg scherp in dat was voor mij meteen een doorslag om met hun samen te werken. Ik heb nog gekeken naar andere beoordeling sites maar die reageerde erg langzaam, afspraak maken was lastig te maken en krijg je eerst veel informatie online maar daar heb ik geen verstand van en geen tijd voor. 

Doordat MTMO snel was en afspraak maken geen moeite koste heeft me dat wel gebonden. Dennis gaf meteen bij het eerste gesprek allemaal goede tips. Aangezien ik een groeiend bedrijf had en nog niet zoveel geld had om te investeren gaf MTMO meteen aan dat het geen probleem was en dat ik in termijnen kon betalen. Fijn dat ze meedachten en dat ze een oplossing gingen zoeken. 

Hoe verliep het proces?

Het proces verliep goed. Hij kwam langs en liet zien hoe de beoordelingen werkte. Als mensen vergeten om een beoordeling achter te laten dan kunnen we dat aangeven en een lijstje geven van die klanten (met contactgegevens) en die geven we aan MTMO, ze bellen dan persoonlijk die mensen op om zo genoeg beoordeling te krijgen voor onze website.  Dat geeft een stukje extra service. Al met al werkt MTMO met klanten om de manier waarop wij dat ook doen. 

Wij moeten Klanten snel helpen bij mensen die brand hebben gehad of waterschade bij hun woning. Aan het eind van zo proces sturen we mensen een mail met dat we blij zijn dat we hun hebben geholpen maar of ze ons ook willen helpen want we zijn nog een jong bedrijf en dan is het altijd goed om opbouwende kritiek te krijgen. Dat heb ik toen meteen vermeld bij MTMO dat het goed is om tips te krijgen maar tot nu toe is het allemaal positief. 

Waarom is MTMO een toegevoegde waarde aan u bedrijf?

Ze zijn altijd Up-to-date en is Laagdrempelig, meedenkend, hebben empathie en ze handelle snel dat is alles wat ik zoek, ze komen het ook echt na. MTMO heeft speciaal een selectie gemaakt op de beoordeling site. Je kunt nu filteren op een verzekerde of als schade expert een beoordeling geven. Ik vind het belangrijk om een scheiding te maken tussen schade expert of een verzekeraar en dat is nu netjes op onze site. 

Hoe tevreden bent u over hoe het eruit ziet? (de website, eigen huisstijl, de reviews)

De website heeft MTMO in elkaar gezet en daar zitten allemaal tools aan waarbij we zelf de website wekelijks kunnen bijwerken zo kunnen we onze blogs bij houden. Dennis heeft precies uitgelegd hoe dat moet aan een collega. Hiervoor hadden we een andere website waarbij dat niet kon. Zelf vindt ik het leuk om klanten op de hoogte te houden wat er gebeurt en wat voor nieuwtjes er zijn in ons bedrijf en dat kan nu. MTMO weet precies wat klanten willen zien als ze op een website gaan. Ons team staat nu ook op de website met een klein verhaaltje. Nu zijn we bezig om op google meer naar boven te komen. Dennis is ook voor ons aan de gang gegaan met Google ads zodat wij steeds beter te vinden zijn op Google. 

Kunt u beschrijven hoe de communicatie is verlopen?

De communicatie is goed verlopen. We zijn paar keer gebeld voor service cal maar altijd als ik wat wou vragen kon ik bellen en werd ik te woord gestaan. De service cal vindt ik erg netjes wat het bied toch weer wat extra service. We hebben soms wel contact over het systeem maar dan daarna vraag ik soms tips en daar helpen hun me mee maar ook andersom. Het is niet altijd formeel maar vaak tijd voor een gezellig gesprek. Je snapt elkaar als ondernemer net iets meer en het is altijd leuk om elkaar te helpen. Vorige keer was er wat fout gegaan en had ik een appje gestuurd, de volgende dag was meteen geregeld. Er zijn teveel bedrijven die dingen niet meteen regelen maar MTMO pakt het meteen op. 

Waarom zal u andere bedrijven adviseren om MTMO te gebruiken?

Ik zal zeker MTMO aanbevelen. Waarom? kijk naar onze website dan zie je het meteen. De beoordelingen komen mooi op de website te staan. Er wordt altijd wel met je meegedacht. Als je goed contact wil hebben en dat er een beetje tempo achter zit dan moet je met MTMO aan de slag. Ik heb al eerder MTMO geadviseerd bij iemand, diegene liep tegen paar dingen aan en zei ik direct bericht MTMO want die helpen je en heb je binnen een week geen gedoe meer. 

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten