MTMO
MTMO

Gesproken met Erika Adriaanse

Keukenhof Sliedrecht

Bent u opzoek naar een keukenbedrijf die de mooiste keukens leveren tegen de beste service? Dan bent u bij Keukenhof Sliedrecht aan het juiste adres. Hun hebben een breed assortiment van verschillende keukens. Houdt u van een moderne keuken of juiste van een houten? In hun moderne showroom helpen ze u graag aan uw droomkeuken. Keukenhof Sliedrecht heeft een team aan vakmensen, die elke dag niet anders doen dan keukens plaatsen, leidingen omleggen en vooral uw blij maken. Ze hechten veel waarde aan klanttevredenheid, zoals u kunt zien op deze pagina zijn vele klanten u al voor gegaan.

logo-keukenhofsliedrecht-voorwie-klantenverhalen-MTMO

Waarom bent u MTMO gaan gebruiken?

We zijn het gaan gebruiken om klanten te overtuigen, met de goede beoordeling die we nu hebben kan dat zeker. Ons huidige keurmerk stopte en hadden we geen cijfer meer dus was het een goed moment om met MTMO in samenwerking te gaan. We zijn blij hoe het uiteindelijk der uit is komen te zien.

Hoe is het proces verlopen?

Het intake gesprek was met een collega van mij maar het gesprek was zo overtuigend dat we er meteen mee aan de slag zijn gegaan. Er waren korte lijntjes dus als er wat is wordt er snel op gereageerd en als er updates zijn of noviteiten dan wordt het meteen gecommuniceerd of er wordt een bel afspraak gemaakt. 

Waarom is MTMO een toegevoegde waarde aan jullie bedrijf?

Het is een toegevoegde waarde omdat het laatste zetje is voor een klant om te zeggen van “kijk een goed cijfer”. Als klanten de beoordelingen lezen en ze zien dat je een goed cijfer hebt durven ze met je in zee.

Laten klanten vaak een review achter?

Het moet wel gevraagd worden maar dat ligt bij ons, maar als we het vragen dan doen ze het meestal wel. We hebben ook kaartjes die we meegeven en dan laten klanten vaak wel een review achter omdat het makkelijk werkt. 

Kunt u beschrijven hoe de communicatie is verlopen?

De communicatie is goed verlopen. Als er veranderingen zijn wordt dit direct gemeld. Service ‘s calls werden ook gedaan en dat is prettig om op de hoogte te blijven. 

Waarom zal u andere bedrijven adviseren om MTMO te gebruiken? 

Het is transparant en het is niet log. Omdat het een bedrijf is met een klein team heb ik vaak dezelfde personen aan de lijn en dat vindt ik fijn. Ze laten niet blijken dat je 1 van hun klanten bent of dat ze denken van ohja we moeten weer wat van ons laten horen maar ze willen oprecht helpen en meedenken. MTMO is service gericht en dat is belangrijk.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten