MTMO
MTMO

Gesproken met Stefan Lodder

Rovidam

Ze houden van snelheid, zijn laagdrempelig en zetten altijd een tandje bij. Al 25 jaar zijn hun de grootste speler in mondzorgland. Niet alleen bij de werving en selectie van mondzorgpersoneel, ook als het gaat om het bemiddelen bij de aankoop en verkoop van tandartspraktijken. En dan bieden ze ook nog tal van ondersteunende activiteiten, zoals hun succesvolle patiëntenbeheer service. Kiezen voor Rovidam is de beste keuze!

logo-rovidam-voorwie-klantenverhalen-MTMO

Hoe bevalt MTMO?

Ja het bevalt ons goed, het loopt allemaal en het is handig in gebruik en verder geen bijzonderheden

Bent u tevreden over het gebruik van MTMO?

Het verloopt allemaal soepel. Het inregelen daar is goed over nagedacht. het is allemaal duidelijk wat er van jullie kant nodig is van ons. Toen we hadden besloten om MTMO te gaan gebruiken was het binnen een paar weken geregeld. 

Hoe verliep het proces?

We hadden een intake gesprek met Stewart en die had allemaal uitgelegd wat jullie nodig hadden van ons. Hij heeft ook een goede beschrijving gegeven zo konden we dat makkelijk doorgeven aan onze website bouwer en die kon alles zo op onze website plaatsen dus dat verliep goed.

Waarom bent u MTMO gaan gebruiken?

Wij waren bezig met reviews ontvangen via google maar dan heb je een google account voor nodig. 

Het was ook lastig om die mooi te laten tonen op onze website en toen per toeval werden we gebeld door jullie en toen vonden wij het een goede optie om MTMO te gaan gebruiken voor onze website en voor ons merk.

Is MTMO een toegevoegde waarde aan u bedrijf?

Ja zeker! Er wordt veel op gekeken dat is te zien aan de statistieken. Wij hebben via jullie van die kaartjes die we aan klanten kunnen meegegeven en daar zijn we erg tevreden over. Wij zijn een wervings selectiebureau en dus hebben we bedank kaartjes, als we iemand plaatsen bij een bedrijf dan sturen we zo kaartje met de QR code erop die leid naar de website waar ze een review kunnen achter laten en dat wordt veel gebruikt. MTMO belt ook 1x per jaar een aantal klanten voor ons om zo meer reviews te verzamelen. Waar wij toen tegen aanliepen is dat onze klanten vooral s ’middags werken dus dat die niet opnamen. Toen we dit melden kwam MTMO meteen met een oplossing. Ze hadden namelijk daarna geprobeerd om op s ’ochtends te bellen en daarna ook s ’avonds. Het is fijn dat hun meedenken. 

Hoe tevreden bent u over hoe het eruit ziet?

Wij zijn tevreden over hoe het eruit zit het past namelijk precies bij ons. De huisstijl is precies overgenomen. Wij hadden genoeg keus voor het logootje die op onze website kwam te staan. 

Kunt u beschrijven hoe de communicatie is verlopen?

Goed, afgelopen jaar ben ik 3 / 4 keer op gebeld om te kijken of alles naar wens was. Samen met Lisa had ik toen een gesprek om alles door te nemen en te kijken naar de verbeterpunten. Aftersales was dus zeker goed.

Waarom zal u andere bedrijven adviseren om MTMO te gebruiken?

Het is in stukje gebruiksgemak niet alleen voor ons maar ook voor de klanten om makkelijk een review achter te laten. Het is mooie optie op je eigen website omdat we natuurlijk trots zijn om is gemiddelde cijfer (9,4), we kunnen dit duidelijk laten zien aan mensen die op onze website komen of aan onze klanten.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten